Co je Spinal Touch? obr

 Spinal Touch zlepší držení Vašeho těla. Chybné držení těla vypovídá o našich duševních postojích a nemocech, umocňuje je a může vyvolat i další zdravotní problémy. Nechtěný stav můžeme změnit tím, že změníme svůj postoj, srovnáme páteř a začneme stát ZPŘÍMA.

Masáž Spinal Touch je velice jemná a účinná dotyková metoda, která slouží k narovnání páteře. Využívá k tomu jemných a pro klienta příjemných doteků na bodech, které se nacházejí na hýždích, zádech, krku a hlavě. V průběhu a po provedení Spinal Touch dochází k okamžitému hlubokému uvolnění páteře a jejího okolí. Tím se samovolně narovnává do správné pozice.

 

Spinal Touch pomůže vždy tam, kde je právě největší problém či disharmonie. Srovná páteř, držení těla a odstraní bolesti zad, pomůže zlepšit funkci orgánů, psychiku i nervový systém.

Spinal Touch je velice rychlá a neinvazivní metoda.

 

Jak probíhá Spinal Touch:

Jakmile terapeut klienta přeměří u olovnice a označí na těle body důležité pro ošetření, je klient požádán, aby ve spodním prádle ulehl na masérské lůžko na břicho. Je více než nutné, aby se klient cítil pohodlně a uvolněně a aby v průběhu celé terapie hluboce relaxoval a odpočíval. Terapeut pak během terapie drží velmi jemně kontaktní bod na hýždích klienta a propracovává, opět velmi jemnými a příjemnými doteky, všechny potřebné oblasti (hýždě, záda, týl atp.). Celé ošetření netrvá déle než 30 minut. Následuje závěrečné měření u olovnice.

Počet masáží

• akutní problémy či bolest 1x – 3x týdně

• srovnání těžiště a zlepšení držení těla 5x – 10x (3-5x po týdnu, pak po dvou týdnech)

• preventivně a pro udržení dosaženého zlepšení 1x za 3-4 týdny

Zásady pro 1. a 2. den po masáži

• nezvedat těžká břemena

• vyhnout se prudkým pohybům, jednostranné zátěži

• nevhodný je sport (aerobic, strečink, tenis, kopaná apod.)

• vyhnout se stresu

• nedávat při sezení nohu přes nohu

• vyhnout se sauně, páře, horkým koupelím

• nepodstupovat žádnou jinou masáž, manipulaci, nápravné cvičení

Indikace metody Spinal Touch

Vychýlení, ztuhlost a záněty obratlů, stres, úzkostné stavy, migrény, artritida, chronická únava, ztuhlost ramen a krku, problémy s krční páteří, bolesti kloubů, hyperkyfóza, hyperlordóza, roztroušená skleróza, mravenčení v končetinách, astma, bolesti zádového svalstva, bolesti páteře, poruchy rovnováhy, problémy během těhotenství a po něm, skolióza, tenisový loket, poruchy vidění, nepravidelné vyměšování, hučení v uších, zranění ze sportu, vysoký krevní tlak, snížená imunita, atd.